Sugar_18002
🇪🇬
يشعر بـ يشعر بالملليشعر بالملل

استوعبت النهارده اني شخصية كثيرة الإنتقاد بمعنى اني بطلع عيوب في حاجات كتير بحبها، بنتقد تصرفات ناس حواليا. كل النقد دا في ذهني بس مش بصرح بيه لحد بس بحس اني مبيعجبنيش حاجه، يعني ممكن ابقى بتفرج على مسلسل ومبسوطة وكله تمام الاقيني برضو بنتقد التمثيل أو الأحداث والحبكة الدرامية مع أنه في المجمل حلو وعاجبني. بحب برضو أقيم كل حاجه حواليا الاكل والناس واي تجربة في العموم بديها اسكور. من كتر الانتقاد والتركيز في التفاصيل بكره الحاجه أو الناس وبركز في عيوبهم بس مع انهم زي الفل. الموضوع مش اكستريم اوي بس مزعج لاني مش بعرف استمتع بالحاجه زي ما هي بعيوبها أو بعدم مثاليتها

Heart_19497
Heart_19497🇪🇬أفضل 3منذ يوم

٠١٢

Heart_19497
Heart_19497🇪🇬أفضل 10منذ يوم

حقك عليا

Heart_19497
Heart_19497🇪🇬أفضل 50منذ يوم

انا فهمت ان انتقادك بيكون صريح

Heart_19497
Heart_19497🇪🇬منذ يوم

مش بحب الناس اللي كدا

Orange_14989
Orange_14989🇪🇬منذ يوم

انا اوووووووي بجد Perfectionism أعتقد