جماعة انا بالصدفة عرفت طريق فيديوهات الجور و دخلت اتفرجت عليها و اتعمقت اوي فيهابس الغريب بقا اني مكانش عندي اي مشاعر خوف او حزن او حتي قرف من اللي شوفته فاهميين يعني حسيت انه عادي كأني بتفرج علي توم و جيري حد عنده تفسير لدا للعلم انا مريض اكتئاب شديد
مريض الاكتئاب بيفقد بعض المشاعر او بيفقد الحدة بتاعتها...يعني ممكن تحس بالاشمئزاز و الحزن بس من حاحة اعنف حاول متقعدش لواحدك كتير و تسحل نفسك ف اي حاجة حتى لو حاجة ما بتحبهاش و كمل مع ثيرابيست لازم
هاا
عادي نعرف نتكلم هنا نتعرف اي نكش😂
انا لو عايز اتواصل مع حد هنا اعمله ازي
بتتجاب منين الفيديوهات دي
وصلت لها ازاي بال "صدفة "
ساعات بتبقا انت مهول الموضوع اوى فاول مبتوصله مبتلاقوش زى فدماغك بتلاقيه أقل فبتحس انه ولا حاجه
ايه الفيديوهات دي اصلا؟