Brain_19140
🇪🇬
يشعر بـ مكتئبمكتئب

جماعة انا بالصدفة عرفت طريق فيديوهات الجور و دخلت اتفرجت عليها و اتعمقت اوي فيهابس الغريب بقا اني مكانش عندي اي مشاعر خوف او حزن او حتي قرف من اللي شوفته فاهميين يعني حسيت انه عادي كأني بتفرج علي توم و جيري حد عنده تفسير لدا للعلم انا مريض اكتئاب شديد

French Fries_20253
French Fries_20253🇪🇬أفضل 3أفضل نصيحةمنذ 13 ساعات

مريض الاكتئاب بيفقد بعض المشاعر او بيفقد الحدة بتاعتها...يعني ممكن تحس بالاشمئزاز و الحزن بس من حاحة اعنف حاول متقعدش لواحدك كتير و تسحل نفسك ف اي حاجة حتى لو حاجة ما بتحبهاش و كمل مع ثيرابيست لازم

1
Tomato_18234
Tomato_18234🇪🇬أفضل 10منذ 22 ساعات

هاا

Tomato_18234
Tomato_18234🇪🇬أفضل 50منذ 22 ساعات

عادي نعرف نتكلم هنا نتعرف اي نكش😂

Tomato_18234
Tomato_18234🇪🇬منذ 22 ساعات

انا لو عايز اتواصل مع حد هنا اعمله ازي

Kiwi_7861
Kiwi_7861🇪🇬منذ 22 ساعات

بتتجاب منين الفيديوهات دي

Gift_15742
Gift_15742🇪🇬منذ 22 ساعات

وصلت لها ازاي بال "صدفة "

Banana_5177
Banana_5177🇪🇬منذ 23 ساعات

ساعات بتبقا انت مهول الموضوع اوى فاول مبتوصله مبتلاقوش زى فدماغك بتلاقيه أقل فبتحس انه ولا حاجه

Blueberry_9041
Blueberry_9041🇪🇬منذ 23 ساعات

ايه الفيديوهات دي اصلا؟