Apple_12996
🇪🇬
يشعر بـ مذنبمذنب

احيانا بحس بي غيره من عديلي ان مثلا كان حمايا تعبان في بنزورو في المستشفى القى بيصرف اكتر ربنا يباركله مع ان انا بعمل على قد ما اقدرعليه ولله هو مع عربيه ويوصلهم وبيعرض عليه انا بقول لا طلبت أوبر هل النا في دي غلط وله صح

Hazelnut_15218
Hazelnut_15218🇪🇬أفضل 3أفضل نصيحة13 May 2026

مفيش راجل يغير من راجل دا الي افهموو

1
French Fries_13437
French Fries_13437🇪🇬أفضل 1013 May 2026

لا يا عم كل واحد حسب مقدرته ماديه اهم حاجه انك بتقدم كل الي تقدر عليه

1
Hazelnut_15218
Hazelnut_15218🇪🇬أفضل 5013 May 2026

انتي بتقولي مريض يعني اريح لي انو يركب عربيه خصه فهمتني عشانه بس

Corn_4927
Corn_4927🇪🇬13 May 2026

طلما بتعمل الي عليك متغيرش .... وبصله المحب خروف

Cloud_5299
Cloud_5299🇸🇦13 May 2026

صح طبعاً اديك بتشيل عبأ من عليه ربنا يوسع عليك