Orange_14989
🇪🇬
يشعر بـ غاضبغاضب

نعمل ايه في حالة استحقار وكره الذات بتاعت بليل، مش لاقي لها حل وحاسس اني اتحبست جواها وخايف اني اسيب نفسي ارجع ادخل في الوضع دا ومش بخرج منه غير بعد يومين تلاتة، اعمل ايه ابطل استحقر نفسي ازاي

Sandwich_5205
Sandwich_5205🇪🇬أفضل 3منذ 3 ساعات

اشتغل على قلبك اعمل خير و تصدق و متكرهش حد من الآخر خلي عندك قلب سليم و وقتها بجد هتحس بكميه راحه و انك بتفيد ..انسان صالح يعني