Cookies_18736
🇪🇬
يشعر بـ منزعجمنزعج

بجد تعبت. كل شوية حد يدخل يقولي "تعارف؟" أو "نبقى صحاب؟" أو يبدأ كلام ملوش أي لازمة، وكأن وجود أي بنت على السوشيال ميديا معناه إن الباب مفتوح لأي حد يدخل حياتها بدون استئذان. أنا آسفة لو كلامي حاد شوية، لكن فعلًا بقيت عندي حالة نفور من كمية المواقف اللي بشوفها. مش بقول إن الكل كده، أكيد فيه ناس محترمة، لكن للأسف أغلب اللي قابلتهم كانوا سبب في إني أفقد راحتي وثقتي وأحس إن المسافات الآمنة بين الناس بقت حاجة نادرة. لا عايزة ارتباط، ولا تعارف، ولا حتى أي نوع من العلاقات دلوقتي....كل اللي عايزاه إن الناس تحترم الحدود وتفهم إن كلمة "لا" مش محتاجة نقاش، وإن مش أي بنت موجودة هنا تبقى مستنية حد يدخل يكلمها. هو بجد صعب للدرجة دي إن الواحد يسيب الناس في حالها؟

Gold_16893
Gold_16893🇪🇬أفضل 3منذ 3 ساعات

وبيقا حاطط موزه

Almond_4408
Almond_4408🇪🇬أفضل 10منذ 4 ساعات

مش كل الناس بتفكر زيك . في ناس مش سويه

Almond_4408
Almond_4408🇪🇬أفضل 50منذ 5 ساعات

الموضوع بسيط جدا . انتي بس لازم تبقي فاهمه ان طالما انتي متواجده علي سوشيال فا انتي كده فاتحه باب للتواصل بس بتفرق في اي بقي . اللي بيبعتلك بيكون عايز اي .. هنا اغلب الناس اندرايدج و شباب مراهق فهتلاقي أغلبهم عايز يتكلم مع اي بنت لا من رحم ربي و في ناس بتكون عايزه تساعد بجد . وفي ناس بتمثل .. القرار راجع ليكي انتي انك تردي علي اللي انتي عايزه تردي عليه .. لكن خليكي فاهمه انك طالما نزلتي بوست فا وارد جدا اي حد يكلمك

Banana_16732
Banana_16732🇪🇬منذ 7 ساعات

🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

Salt_5222
Salt_5222🇪🇬منذ 8 ساعات

هدى نفسك مش كل الناس شبه بعض عموما انتى خفى تعامل شوية مع اللى عاجبك أو اعملى بلوك وريحى دماغك

Sugar_18002
Sugar_18002🇪🇬منذ 8 ساعات

اي حد مش عاجبك كلامه هنا سواء كلمك برايفت أو حتى منزل بوست او كومنت له مش عاجبك اعملي بلوك

Potato_7204
Potato_7204🇪🇬منذ 8 ساعات

باختصار بقي في قرف وجراه في فعل الحرام