Popcorn_16093
🇪🇬
يشعر بـ غاضبغاضب

بما ان حالتي بتسوء ومحدش عرف يساعدني ومفيش امل من اي حاجه ومبقتش عارف اعمل اي فـ مبدهاش بقي.. ياريت حد يرشحلي دكاتره نفسيه في اسكندريه ويفهمني الفرق بينهم وبين الثيرابيست وانو الاحسن واييي الحللللللللللللل

Brain_12876
Brain_12876🇪🇬أفضل 3منذ 17 ساعات

الثيرابيست كلام معاك كدا الدكتور ادويه وهي اللى بتجيب من الاخر

Suchi_4417
Suchi_4417🇪🇬أفضل 10منذ 17 ساعات

اخيرا هتخد الخطوه