بما ان حالتي بتسوء ومحدش عرف يساعدني ومفيش امل من اي حاجه ومبقتش عارف اعمل اي فـ مبدهاش بقي.. ياريت حد يرشحلي دكاتره نفسيه في اسكندريه ويفهمني الفرق بينهم وبين الثيرابيست وانو الاحسن واييي الحللللللللللللل
بما ان حالتي بتسوء ومحدش عرف يساعدني ومفيش امل من اي حاجه ومبقتش عارف اعمل اي فـ مبدهاش بقي.. ياريت حد يرشحلي دكاتره نفسيه في اسكندريه ويفهمني الفرق بينهم وبين الثيرابيست وانو الاحسن واييي الحللللللللللللل
الثيرابيست كلام معاك كدا الدكتور ادويه وهي اللى بتجيب من الاخر
اخيرا هتخد الخطوه