ازاي الواحد يبطل يحس كل حاجة بشكل عميق و مؤذي اوي كدة ، ازاي الواحد يموت مشاعره يعني بسمع عن ناس اتعرضت لصدمات و خذلان و اتجرحوا و اتعلموا يموتوا مشاعرهم ، انا مبقتش قادرة احس بكل حاجة بشكل مبالغ فيه كدة ... هي نعمة ف بعض الاحيان اكيد .. بس عذاب ف وسط العالم ده ..
مفيش مشاعر بتموت بتتفهم وبنعرف الاحتياج ونحاول نلبيه بشكل سليم
انتي شخصيه حساسه الصح انك تبعدي عن الحجات اللي بتتعبك كدا تحاولي متركزيش في كل التفاصيل حاولي عدي وفكري بهدوء ومنطقيه في الاول هيبقي صعب بس مع الوقت هتعودي مشاعرك