Marshmallow_8509
🇪🇬
يشعر بـ ضاق ذرعاًضاق ذرعاً

ازاي الواحد يبطل يحس كل حاجة بشكل عميق و مؤذي اوي كدة ، ازاي الواحد يموت مشاعره يعني بسمع عن ناس اتعرضت لصدمات و خذلان و اتجرحوا و اتعلموا يموتوا مشاعرهم ، انا مبقتش قادرة احس بكل حاجة بشكل مبالغ فيه كدة ... هي نعمة ف بعض الاحيان اكيد .. بس عذاب ف وسط العالم ده ..

Pear_14870
Pear_14870🇸🇦أفضل 3أفضل نصيحةمنذ 3 ساعات

مفيش مشاعر بتموت بتتفهم وبنعرف الاحتياج ونحاول نلبيه بشكل سليم

1
Heart_20262
Heart_20262🇪🇬أفضل 10منذ 2 ساعات

انتي شخصيه حساسه الصح انك تبعدي عن الحجات اللي بتتعبك كدا تحاولي متركزيش في كل التفاصيل حاولي عدي وفكري بهدوء ومنطقيه في الاول هيبقي صعب بس مع الوقت هتعودي مشاعرك