Grape_4481
🇪🇬
يشعر بـ مكسور القلبمكسور القلب

ليه بتعملو كدا ليه عاوزين تكونو انتو سبب وجع قلبي و كسرتي ليه مع اني محاولتش اكسركم ليه بتكرهوني فيكم رغم حبي ليكم انا بجد والله قلبي واجعني منكم فضلتو تقفلوني لحد ما دي كانت الناهيه الله يسامحكم بجد كان المفروض تبقو السند لكن مكنتوش غير الكسره ونا مبقتش قادره اخبي وجعي و تعبي منكم و اقول صداع ارهاق تاني خلاص تعبت و بقي يبان عليا وجع قلبي 10 سنين ونا بحكي حياه كان نفسي اعيشها

Grape_4481
Grape_4481🇪🇬أفضل 3منذ 20 أيام

بس دول مش حد ولا ناس هنعرف نبدلعم ولا نهرب منهم دول الاهل

Broccoli_10546
Broccoli_10546🇪🇬أفضل 10منذ 20 أيام

تبا للجميع عيشي حياتك بدون اعتمادية لان مفيش مخلوق عالكوكب هيقدم حاجة بدون مقابل مفيش حب غير مشروط مفيش حد هيحبك اكتر من نفسو الناس كلها وحشة واياكي تستني من حد يرد المعاملة بالمثل الناس وحشة بجد ولو محبتيش نفسك وحياتك وفضلتي مركزة مع الناس وأذاهم يبقى حياتك مش هتكون سعيدة ابدا ... ظش عارف دي نصيحة ولا مرض نفسي بس.. اكرهي الناس بجد عيشي عشان نفسك عشان بجد كفاية اوي كدة مش هتبقي انت والدنيا والناس عليها .. لا حبي نفسك انتي شوية .. بكره الناس كلهم بجد اعملي زيي خليكي أنانية مانا بجد تعبت مش هحرق نفسي عشان حد تاني كفاية اوي كدة اولعو انتو بقا وانا مش فارقلي