جماعه انا حاليا ف الجامعه ومعمريش جيبت لبس ولا كنت زي الشباب انزل مني لنفسي اجيب والكلام ده بسبب ابويا اللي عاملي مشاكل كتير واه عارف اني لازم اشتغل وحاولت كتير بس اتهددت باني مش هكمل ف البيت وهيطردني لسبب غير معلوم مش عايزني اشتغل تحت مسمي مش عايزك تتمرمط زيي وف المقابل ف الجامعه وتقريبا ممكن حد يتلخبط بيني وبين عمال النضافه ف المستقبل المهم طبعا كان بيخليني اجيب مثلا كل سنتين طقم كل سنه ف مره واحده اداني 3000 جنيه مصري صراحه فرحت من قلبي مش باعرف اجيب لبس مش عارف انا ناقصني ايه ولا زايدني ايه لاني يعتبر مش عندي حاجه ف أجلت الموضوع او مش ف دماغي لاني اتعودت باسئل واحد معايا ف الجامعه ع امل انه يقولي ال3000 دول كتير م انا معرفش لقيتوا حرجني ويقولي دول بالنسبالي يجيبولي طقم اتحرجت اوي من نفسي ومن شكلي ومن كل حاجه واحبطني لحد دلوقتي والله ولا نزلت ولا جيبت اجيب ايه مش عندي كوتشيهات ولا بناطيل ولا اي حاجه ف مش عارف انا حتي داخل كاتب البوست ع الناس تطبطب عليا ولا عشان اقول اجيب ايه مش عارف بس اتمني محدش يواسيني لاني بجد هحس بقله الف شكر انا بس حبيت افضفض مش اكتر
بص ي حبيب اخوك هات لك كوتشي محترم و هات الوان محايده رصاصي أو اسود مثلا عشان الابيض بيتوسخ بسرعه كده 600 ج تمام ، هتروح محل بيكا أو أي محل عامل عروض عندك هات تيشرتين و بنطلون