Sugar_18002
🇪🇬
يشعر بـ مرتبكمرتبك

كنت براجع دفتر قديم ليا كنت بسجل فيه احداث لفترة مراهقتي. احساس غريب وانا ببص على مشاعري وأفكاري وأسلوب تعبيري عنهم وانا عندي ١٥ سنة. لاحظت اغلب المشاعر سلبية ونظرة محبطة لكل حاجه ومعرفش ليه كل دا بس اكيد المشاكل كانت متناسبه لسني وقتها. الغريب اني مشاكلي كبرت وبقت معقدة اكتر بس نظرتي بقت إلى حد ما إيجابية اكتر. كمان خمس سنين وانا براجع اللي كتبته في هذه الفترة من حياتي يا تُرى هقول نفس الكلام وهشوف الماضى ازاي

لا يمكنك رؤية أي نصيحة في هذا المنشور لأن الناشر اختار تلقي النصائح بشكل خاص. إذا كنت ترغب في مشاركة نصيحتك، اكتبها ببساطة في المربع أدناه.