Watermelon_4359
🇪🇬
يشعر بـ حزينحزين

مضايقة مضايقة جدا و حاسه فجأه اني كرهت كل حاجه و بقيت لوحدي و الحقيقه انا عايزا اتكلم مش اكتر و بحاول اخلص ال ١٥٠ حرف، بس احنا ليه وحشين مع بعض؟ ليه بنعمل كده لما ممكن نكون كويسين مع بعض و الحياه تبقا جميله.

لا يمكنك رؤية أي نصيحة في هذا المنشور لأن الناشر اختار تلقي النصائح بشكل خاص. إذا كنت ترغب في مشاركة نصيحتك، اكتبها ببساطة في المربع أدناه.