Flower_4948
🇪🇬
يشعر بـ مرتبكمرتبك

هل عادي يقول بعد جواز انت بتاعتي بس و مفيش شغل؟ فضلنا نتناقش كتير بس كان بيتكلم بأسلوب كويس وانا فاهماه بس نفسي اكمل . انتم لو مكاني هتعملوا اي او اي رأيكممم اصلا Vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

Moon_12818
Moon_12818🇪🇬أفضل 3أفضل نصيحةمنذ ساعة

مادام معاكِ مؤهلك و كنتي شاطره ف دراستك ف انتي هتكوني كويسه ف شغلك حتى بعد انقطاع هتحتاجي تدريب شويه بس لو باقيلك مثلا بكالوريوس خديه او كدا ولو شغلك ممكن تشتغليه من البيت دوري بس بجد المرمطه وحشهههه

1
Banana_14183
Banana_14183🇪🇬أفضل 10منذ ساعة

بعد الجواز ليه حق في كل حاجه حتى ابوكى ملهوش سلطه عليكى بعد الحواز

Moon_12818
Moon_12818🇪🇬أفضل 50منذ 2 ساعات

والله يابنتي لو مكفي و موفّي خلاص هتشتغلي ليه حد يلاقي راحه وميرتاحش

Corn_19170
Corn_19170🇸🇦منذ 2 ساعات

بصراحه هو عنده حق يغير عليكي عشان بيكون في اختلاط وكده وحتى لو انتي حاطه حدود كافيه فهو شايف ان البيت أولى من الشغل وهو راجل يترفع ليه القبعة بجد وربنا يتمملكم على خير