Coffee_11678
🇪🇬
يشعر بـ متعبمتعب

لن تحصل دائمًا على خاتمة لكل نهاية في الحياة، معظمها نهايات مفتوحة. لن يكون هناك آخر محادثة توضح كل ما حدث. ربما لن يكون هناك اعتذار لكل شعور سيء شعرت به يوماً ما. لن يكون هناك شخص يخبرك كم كان سيئًا بالنسبة لك وأنت لا تستحق ذلك أبدًا. بعض المواقف لن تكون واضحة بما فيه الكفاية لماذا حدث بهذه الطريقة القاسية. لذا عليك دائمًا أن تتخطى الأمور التي لم تعطيك تفسيرًا. لأنهم على الأرجح لن يفعلوا أبداً.

Candle_8293
Candle_8293🇪🇬أفضل 3منذ 22 أيام

صح أوي في فيديو شوفته بيقول متستناش موقف النهاية او نهاية مثالية لأنها مش موجودة أصلا و إن الرد المتأخر ده نهاية و البرود برضو closure و المعاملة الوحشة closure مش لازم النهاية تكون قفلة مثالية او إنهاء للعلاقة بطريقة مثالية عشان نفهم انها خلاص خلصت و النهاية لما تفضل مفتوحه بتفتح مجال لل overthinking ف لازم نُدرك و نفهم نفسنا أنها خلصت من غير ما ننتظر توضيح من الطرف الآخر

Blueberry_13778
Blueberry_13778🇪🇬أفضل 10منذ 22 أيام

حتى لو حاولت تفهم النهاية برضه مش هيريحوك لأنهم عايزين كدة

Flower_4447
Flower_4447🇪🇬أفضل 50منذ 22 أيام

للاسف صح💔

Coffee_14208
Coffee_14208🇪🇬منذ 22 أيام

Sad