انا عارفه اني اغلب ناس هنا عندها مشاكل كتير و ضغط نفسي و كلنا غير بعض بس ي جماعة خلينا وقعين شويه الحياه مش ورد و فرشات و بص لمشكلك بعقل هتلاقيها وله شي بنسبا للواقع و احنا الي بنحط نفسنا في داير ده انا حاليا فعلا بقا بمر بفتره وحشه جدآ يمكن دي فعلا من اصعب فترة بجد انا جايه اقولكم بس عيشه حيتكم ي جماعة الدنيا مش مستهله نزعل او نعيط علي حد و مش مستاهله نقعد نقول اهلنا بتعملنا وحش و اصلا لو فكرنا بعقل هنلاقي اهلينا دول اكتر ناس فعلا تعبت معانا و خايفه علينا الا طبعا في ناس معينه اهله مش كدا و ادعولي بقا لاني بمر ب تعب نفسي شديدا جدا
لا يمكنك رؤية أي نصيحة في هذا المنشور لأن الناشر اختار تلقي النصائح بشكل خاص. إذا كنت ترغب في مشاركة نصيحتك، اكتبها ببساطة في المربع أدناه.
سجّل الدخول لتقديم نصيحة خاصة