انا مش كويسه خالص و تعبانه جدا و محدش فاهمني ولا حاسس بيا نفسيا تعبانه نفسيا وجسديا تعبانه لدرجه ابسط حاجات الناس الطبيعية بتعملها بالنسبالي صعبه و مبقدرش اعملها نفسي ابقا كويسه واعيش طبيعي اشوف طبيعي من غير نضاره و من غير زغلله واسمع طبيعي من غير طنين صوته عالي طول اليوم ف دماعي و اعيش طبيعي من غير صداع لدرجع مبعرفش احرك راسي و بدوخ و اعيش من غير لا وجع بطن ولا دوخه ولا ترجيع كل ما اكل ولا وجع و فعضمي ولا شد اعصاب ف وشي و كل ما اروح لدكتور يقولي معندكيش حاجه قللي توتر و معرفش ايه وكلهم متخلفين ومبيفهموش حاجة هما كلمتين الي حافظينهم بيقولها للناس كلها و لدرجه ان فالبيت بقو يقولولي دا كل دا دلع و مش بيصدقو ان انا فعلا تعبانه وعايزني انزل اشتغل كمان وانا والله زهقت بجد مفيش قدامي غير اني ادعي ربنا يشفييني وابقا كويسه لان محدش بيحس بحد واصلا حاسه اني خلاص قربت اموت
انتي حلوه بكلل حالاتك وقمر ومتخليش حد يشكك في ده واعتبريني عيلتك واحكيلي