عندي مشكله مكنتش كدا خالص والله بس الواحد اتغير للاسوأ للاسف ربنا يهدينا ويتوب علينا المهم لعبت النهارده والحجز كله خلص من غير ما اشتم شتيمه واحده يا الله مكنتش متخيل اني هوصل لكدا بس ادينا بنحاول نصلح ف ان شاء الله استمر على كدا في الحجوزات وبراها ان شاء الله ودا البوست المشعارف كام من رحلة التغيير مش مهم نعد بس ادينا شغالين واتمنى اكون شجعت حد ياخد خطوة انه يحسن من كلامه اختي الحمدلله جبرت بخاطرنا وفرحت ربنا يفرحها ديما يارب وتشرفنا في الثانويه حسيت اني مكسوف موت وانا بقولها مبروك يعسل عقبال ما تشرفينا في الثانويه يارب واديتها ١٠٠ جنيه 😂🤍 ف ممكن نقول البوست دا اني خدت خطوتين الاولى بتاعت الاخ الحنون والتانيه بتاعت الشتيمه وبس كدا دمتم في امان الله 🤍
لا توجد نصائح بعد
قدّم نصيحة