انا دلوقتي محتار انا معايا شخصية حلوة جدا و ممتازة في الطبع و متفاهمين جدا جدا و مطيعة ليا و بتحبني جدا المشكلة ان شكلها مش الطف حاجة و عندها مشكلة في النطق و جوايا حاجة مش قادرة تتقبل الموضوع بكن غالبها احساس تاني بي ان هي دي الشخصية المناسبة ليك الي تحافظ علي بيتك و تصونك و انا مقتنع بي مثل خد الي بتحبك و متخدش الي بتحبها هل انا صح ؟
للأسف انت مابتحبها ،انت ظالمها و هتظلمها معاك و المثل اللي اتكلمت عليه ظالم لان المفروض كل واحد يختار اللي يملأ عينه وقلبه بمميزاته و عيوبه ،حتى لو كملت حياتك معاها كيف هتعاملها اكيد هتحس بالنقص و انها مش كفاية من غير ماتعرف السبب ( تخيل تقرأ هي الكلام ده هتحس بإيه و تخيل الموقف اتعكس و هي كاتبة هذا الكلام عنك انت هتحس بإيه)
هو طلاما انت متقبلها بعيوبها كده وحاببها خلاص اي المشكله لو مش متقبل ده فافي الحالة دي بلاش تكمل في العلاقه اصلا عشان كده هتعشمها وهتجرحها
فهمك والله و ده صح انا عمري ما كلمتها في عيوبها بال بالعكس اتعودت عليها و حبيتها جدا كمان و لو عليا انا عايز انهي الاحساس ده بجد و حبي ليها مخليني مش شايف ده و بنسي اي حاجة من دي اصلا لكن لما اقعد مع نفسي اخاف اني معرفش اتقبل ده انا عايز اكمل معاها و مش عايز اخسرها
بص هو انت كده معلقها معاك وغير كده مادام انت مرتاح معاها خلاص ومتاخدهاش بشكلها او طريقة نطقها طول ما هي بنت كويسه ومحترمه يبقى لو حابب تكمل معاها كمل انما متعلقهاش معاك والشكل في الاول والاخر مش كل حاجه اهم حاجه انها تكون بنت ناس كويسين وانها بنت محترمه وتصونك انما لو انت مش عايزها قولها ومتعلقهاش اكتر من كده
طب انتي موافق من الاول لي وتعلق البنت بيك ل الكراسي كده