Cloud_17361
🇪🇬
يشعر بـ ضائعضائع

برجع لنقطة الصفر تاني.. بعد كل محاولاتي في اني ابقى احسن نسخة من نفسي، رجعت اهرب من كل حاجة كالعادة، بعد ما كنت فاكرة اني اتعافيت خلاص، المشكلة ان انا اللي مش بعمل اللي عليا كفاية بس انا مش بعرف بجد، بنتكس، بسوف، بكسل، بقدم الراحة المؤقتة والمتع اللحظية على تعب هيريحني بعدين تعبت من نفسي بجد واتمني الاقى حل، الإنسان تايه والله، انصحوني، محتاجة بجد الاقي حل

لا يمكنك رؤية أي نصيحة في هذا المنشور لأن الناشر اختار تلقي النصائح بشكل خاص. إذا كنت ترغب في مشاركة نصيحتك، اكتبها ببساطة في المربع أدناه.