كنت راكبة توكتوك و ديه تاني مره اركب معاه لقيت الراجل هو سنه كبير مشغل بخور و يقولي ايه رأيك ف البخور قولتله حلو قالي ريحته حلوة يعني قولتله انت حاططلي فيه حاجه ولا ايه قالي لا عادي وكنت مشغله مع واحد من شوية ويقولي مبشمش عندي جيوب انفية و قاعد يضحك قولتله اه انا كمان عندي ف قالي بنحاول نضحك يعني أصلها مش ناقصة ماله بقي الراجل الاهبل ده
هو ممكن ميكونش اهبل يمكن قصده عادي يعني لي مكنتيش مرتاحه؟
ممكن نيته خير انت اللى تقريبا عندك مشكلة مع بتوع التكاتك
يابنتي يمكن راجل كبير وبيحاول يهزر وخلاص بس انتي مفهمتيش
عبيط في دماغه