Blueberry_4455
🇪🇬
يشعر بـ مُرهقمُرهق

عمري ما حسيت بالانتماء لأي حد في حياتي فعلا حتى مع أهلي انا اجتماعية و بتعامل مع الكل بطريقة كويسة و مش بحب اني اكون ذكرى وحشة في حياة حد و رغم كدا عمري ما لقيت راحتي مع اي بني آدم فعلا مهما كان حد كويس انا مش بحس اني مرتاحة و مش مستنزفة الا وانا لوحدي.. وفي نفس الوقت انا بكره اني ابقى لوحدي مش عارفة المفروض اعمل ايه بس وانا لوحدي أحسن بمليون مرة من لما اكون مع اي حد و يقعد يستنزفني و يخليني مرهقة

Corn_19170
Corn_19170🇸🇦أفضل 3أفضل نصيحةمنذ 8 ساعات

الوحدة هتتعلمي منها الصبر وانك متتعشميش في حد وفي حد ذاتها تطور ليكي

1
Brain_12743
Brain_12743🇪🇬أفضل 10منذ 6 ساعات

هتبقي اكبر انسان توكسيك ف حياه اشخاص ما

1
Heart_19497
Heart_19497🇪🇬أفضل 50منذ 7 ساعات

افعل ما تحب

1