Banana_11849
🇪🇬
يشعر بـ ضائعضائع

هو ازاى اقدر افهم نفسي اكتر واتحكم فى تصرفات وردة فعلى كمان ازاى أوجهه المشاعر بتاعتي فى مكنها الصح عندي مشاعر كتييير اوى اوفر بس مثلا فى موقف محتاج جديه تلاقيني بضحك فى موقف محتاج انى اكون متعصب اكون عادى ازاى افهم مشاعر مثلا زي مشاعر الحب وما الى ذالك ازاى اكون طبيعي !!!!!

Banana_20204
Banana_20204🇪🇬أفضل 3أفضل نصيحةمنذ 2 ساعات

اهم حاجه طبعا الهدوء والثقه والتركيز فى المواقف اللى زى ده مش شرط تكون عصبى بهدوءك ونظرك فى عين اللى قدامك بثقه ممكن تجبره ان يتراجع مع الرفض طبعا بس بدون ابتسامه

1
Mango_19935
Mango_19935🇪🇬أفضل 10منذ 3 ساعات

لازم ثيرابست