الشخص دة مش سيء فعلا بس ايه المبرر اني اقعد احلل كل حركاته وتصرفاته وأعتبرها مبررات عشان اتضايق منه وأذمه وأهاجمه في دماغي ابسط حركة انا ممكن حرفيا اكرهه بسبب حركة ايده بسبب نظرة بسبب ابتسامة، هو معمليش حاجة وحشة بالعكس المفروض اكون بحب الشخص دة اوي وانا بحبه فعلا بس انا زي ما قلت كدة وياريت محدش يقول لي عشان انت فاضي وبتركز بطلوا عبط
طب انت هاجمتني اهو من قبل م نتكلم 🫡
هتشوف اللي هقوله غريب 🙆🏻 بس شوف علي اليوتيوب فيديو اسمه حاجة واحده لو بطلتها هتقوم الليل بسهولة علي قناة اسمها سبيل في الفيديو دا برضو حاجة هتخليك تبطل تركز مع أي حد