Orange_14989
🇪🇬
يشعر بـ غاضبغاضب

الشخص دة مش سيء فعلا بس ايه المبرر اني اقعد احلل كل حركاته وتصرفاته وأعتبرها مبررات عشان اتضايق منه وأذمه وأهاجمه في دماغي ابسط حركة انا ممكن حرفيا اكرهه بسبب حركة ايده بسبب نظرة بسبب ابتسامة، هو معمليش حاجة وحشة بالعكس المفروض اكون بحب الشخص دة اوي وانا بحبه فعلا بس انا زي ما قلت كدة وياريت محدش يقول لي عشان انت فاضي وبتركز بطلوا عبط

Tomato_4430
Tomato_4430🇪🇬أفضل 3منذ يوم

طب انت هاجمتني اهو من قبل م نتكلم 🫡

Donut_5447
Donut_5447🇪🇬أفضل 10منذ يوم

هتشوف اللي هقوله غريب 🙆🏻 بس شوف علي اليوتيوب فيديو اسمه حاجة واحده لو بطلتها هتقوم الليل بسهولة علي قناة اسمها سبيل في الفيديو دا برضو حاجة هتخليك تبطل تركز مع أي حد