Pineapple_16855
🇪🇬
يشعر بـ غاضبغاضب

لا بجد ليه يعني ليه بحس أنك تعامل ناس بما يرضي الله و يرضي ضميرك ده غلط يعني هل امي غلطت لما ربتني يعني ليه مجتمع ده بيجبرك تبقي جاحد و عربجي ولا انا ساكن في مجتمع غلط و كل مناطق كدا هل علشان اعيش مش حاسس اني قليل او مش مظلوم افتري علي حد

Coffee_16928
Coffee_16928🇪🇬أفضل 3أفضل نصيحةمنذ 20 أيام

لأ انت صح بس في ناس ناقصه كتير جدا وشايفين إن الرجولة بالبلطجة وقلة الأدب وده غلط طبعاً...خليك زي ما انت وابعد عن البيئات القذرة إلي فيها الكلام ده واكيد هتلاقي ناس كويسه في مكان ما. العربجي والبلطجي واللي بيعلي صوته ويعمل اي أفعال عيال ده مجرد واحد ناقص وضعيف الشخصية والموقف من ضعفه لجأ إنه يتعامل كده ويتريق على الناس ويظلم ويفتري عشان يحس نفسه قوي. ربنا يشفيهم او ياخدهم ايهما أقرب.

3
Brain_13227
Brain_13227🇪🇬أفضل 10منذ 20 أيام

صلي على النبي

2
Candle_13665
Candle_13665🇪🇬أفضل 50منذ 20 أيام

للأسف الظاهر انه الإحترام مش نافع مع العالم دي شعب عايش في المخلل بيحترم بس اللي بيديها بالجزم

1
Watermelon_18814
Watermelon_18814🇪🇬منذ 20 أيام

دا فى كل البشر

Moon_4155
Moon_4155🇪🇬منذ 20 أيام

انا فعلا كيوت وبرىء بس مش بعرف اتعامل مع البشر🥺