اكتشفت انى مليش مكان اروحه اكتشفت انى مليش حد وشعورى وانا حزينه ومش لاقيه مكان اروحه دا مخلينى صعبان عليا نفسى اوى صعبان عليا انى معرفتش اعمل صحبه حتى واحده اروحلها وانا كدا عيونى ورمت من كتر العياط بس محدش حاسس بيا حاسه انى هتجنن وقلبى واجعنى وكل حاجه بتبوظ منى
احكي معايا لو تحبي
@Shelraba
جربي تحكي تاني
لا هتعدي صدقيني هتعدي طول ما في أمل كله بيعدي و لو حابه تحكي تحت امرك
احساس صعب فعلا بس دايما الامل موجود و هنقدري تعدي من كل ده
اسف ليكي بالنيابه عن اي حاجه حصلت ليكي بجد