Flower_4447
🇪🇬
يشعر بـ مكتئبمكتئب

مساء الخير انا عايزة اسأل على حاجة عشان تعبت هل الانسان لو راضي بكل حاجه بس مش مبسوط دا عادي ولا بردو دا سخط على ربنا انا الحمدلله راضية بكل حاجه في حياتي واقدار ربنا وبشكر ربنا كل يوم على كل النعم الي عندي وعندي ايمان كبير بربنا والحمدلله انا بصلي وبقرأ قران وبقول اذكار بس مش قادرة اكون مبسوطة حاولت كتير مش قادرة ومش عارفه اكون مبسوطة في اي حاجه في حياتي كأن في حزن وقهر كبير جوايا عمره ما هيداوى فهل عادي ان الانسان يبقي عايش راضي وبس لحد ما يقابل وجه كريم او هل في معجزة ممكن تحصل تغير الموازين؟!

Flame_4476
Flame_4476🇪🇬أفضل 3أفضل نصيحة13 May 2026

بيكون اكتأب تقريبا

2
French Fries_13437
French Fries_13437🇪🇬أفضل 1014 May 2026

طبيعي متخفش لأن الأرض هي عذاب الجنه فاهمني انت حمدلله قولت راضي و حامد ربك علي انت فيه و نعمه كبيره و احيك عليها الصراحه

1
Cloud_5755
Cloud_5755🇪🇬أفضل 5013 May 2026

عادي جدا ومفيهاش حاجة وطالما مبنعملش الحاجة اللي بنحبها ولا وصلنالها هنفضل كدا اشتغلي على نفسك تحققي اللى انتي عايزاه وانتي هتبقي مبسوطة

1
Coffee_4076
Coffee_4076🇪🇬13 May 2026

راضي بحالي بس مش عايزه ودا العادي اني ابقا بطمح للاحسن ، الفقير راضي بحاله بس عايز يفضل كدا ؟ اكيد لا ف دا طموح للاحسن مش سخط ولا حاجه عادي بس المهم متزعليش نفسك وابداي في خطوات التحسين مع الرضا دا وهتوصلي لللي انتي عايزاه ان شاء الله

1
Ketchup_16639
Ketchup_16639🇪🇬منذ 27 أيام

ردي علي البرايفت اللاه

Ketchup_16639
Ketchup_16639🇪🇬منذ 27 أيام

ردي بجد بعتلك برااايفت، اصالحك

Blueberry_8481
Blueberry_8481🇪🇬13 May 2026

دا ما اسموش رضا

Suchi_16120
Suchi_16120🇪🇬13 May 2026

نفس الاحساس، ولكن الحقيقه انه عادي المهم نكون بنحمد ربنا ديما وبنقول الحمدلله وبندعيه انه يفرج عن الهم والبلاء دا ديما ويارب نخرج من البلاء دا انا كمان بجد

Donut_15609
Donut_15609🇪🇬13 May 2026

ده العادي بس المفروض بنحمد ربنا ديما