النهاردة عرفت قد ايه الاب مهم مهم جدا وفعلا بياثر فينا سواء للاحسن او للاوحش وعرفت ان ناقصني دور الاب في حياتي وعمري ما هعرف اعوضه هو موجود مش متوفي ربنا يحفظه بس موجود ومش موجود حد فاهم حاجه موجود بس تقريبا هو اكتر. اذاني اذاني علشان هو مش بيادي دوره ك أب انا راضيه بس اكيد بيجي عليا وقت واقول ليه طيب لما بخرج او اشوف حد مع بنته انا بحس بغيره او بحس بالنقص و والله مش بحسدهم ولا اي حاجه ولا بحقد علي حد اكيد هو انا كدا غلط علشان بغير او برطز مع حد لو مع بنته ؟ بس بجد هو في آباء كويسه يعني بيكون تعاملهم ازاي مش عارفه ايه التعامل الكويس انا راضيه في حاجات كتير ممكن مقدرش اتكلم فيها او احكيها بس الحمدلله بفضل الله ثم صديقه ليا انا بنت كويسه ومحافظه علي نفسي وعلي كرامة ابويا واهلي بس اكيد مفيش حاجه تعوض الاب صح المشكله مش في اني اعوضه كمان المشكله فيه هو وجوده مشكله
ي حبيبتي انتي بنت انا فين رجولتي اللي بيعايرني بيها وهو معلمنيش ولا كان معايا بجد مامتك جنبك مش مجتاجه حاجه متخيله اني كان فيه حاجات المفروض اسئلوا فيها دخلت دورت ع النت سرحت ودخلت ف سكك تانيه والنبي ي حبيبتي سيبي الناس بالبي فيه خلي بالك من مامتك فاهم انه ليه دور بس باديكي مثال لانه اللي يشوف بلوه الناس تهون عليه بلوتوا انتي لقيتي حد جنبك ف مراهقتك والحاجت اللي عارفينها انا لا
مقصر ف اي؟