اني اوصل للقمر، حاولت كتير كتير بس موفقتش في ولا مره، بس تقريبا هو الي مش عاوزني، بس بحسه اوقات لا بيناديني فبحاول تاني وبفشل تاني مش عارف اعمل اي الصراحة محاولاتي كلها بتفشل، عشان انجح لازم ارضى بالمريخ بس وبلاش القمر بس دي في حد ذاتها فشل، لان المريخ بيستقبل اي حد، لكن القمر لا
انا الي في عشق المحال اغتوي شفت القمر نطيت لفوق في الهوا طولته مطولتوش ايه انا يهمني وليه ما دام بالنشوه قلبي ارتوي مش مهم توصل للقمر المهم انك حاولت وبتحاول ( انا اعتبرت ان كلامك علي حلم مش عارف توصله . مش شخص ما بتحاول توصله )