هو طبيعي نضعف ونكتئيب ومنشوفش اي أمل ، والمخ يقفل رافض التفكير ف اي شئ ؟ هل أصحابنا هيمشوا من حوالينا ويشمئزوا مننا ، ولا لو حبونا فعلا وعارفين أننا دائما بنحاول وبنسعي بكل قوة ، لكن ربنا مش رايد التوفيق ، وربما مشاكل وخذلان بيهد القلب ويشتت العقل وبننهار ونقول كلام كله تشاؤم 😔 . انا بكره حالي ف الوضع ده
يوم ويوم
والمفروض اعمل ايه ف الوقت ده ، انا عندى اصلا مناقشة بروجيكت بكرة ومخي واقف
هي مش هتعدي عامتا بس الوقت كفيل يخلي الامور اقدم فبتتنسي ويجي حجات غيرها
اه طبيعي كلنا كده دلوقتي