Coconut_8107
🇪🇬
يشعر بـ مكتئبمكتئب

هو طبيعي نضعف ونكتئيب ومنشوفش اي أمل ، والمخ يقفل رافض التفكير ف اي شئ ؟ هل أصحابنا هيمشوا من حوالينا ويشمئزوا مننا ، ولا لو حبونا فعلا وعارفين أننا دائما بنحاول وبنسعي بكل قوة ، لكن ربنا مش رايد التوفيق ، وربما مشاكل وخذلان بيهد القلب ويشتت العقل وبننهار ونقول كلام كله تشاؤم 😔 . انا بكره حالي ف الوضع ده

Pear_14870
Pear_14870🇸🇦أفضل 3منذ 9 ساعات

يوم ويوم

Coconut_8107
Coconut_8107🇪🇬أفضل 10منذ 9 ساعات

والمفروض اعمل ايه ف الوقت ده ، انا عندى اصلا مناقشة بروجيكت بكرة ومخي واقف

Salt_13815
Salt_13815🇪🇬أفضل 50منذ 10 ساعات

هي مش هتعدي عامتا بس الوقت كفيل يخلي الامور اقدم فبتتنسي ويجي حجات غيرها

Salt_13815
Salt_13815🇪🇬منذ 10 ساعات

اه طبيعي كلنا كده دلوقتي