انا طالبه سكنت سكنات كتير بس في بنت مشوفتش في شخصيتها ابدا اقسم بالله غريبه وخلتني اعمل زيها كده واخدت من طباعها رغم انا مش كده خالص معندهاش حد غالى عليها رغم مثلا قد ايه اصحابها قريبين منهم لكن تذكرهم 20 % بالحسنى وال80% التانيين بالسوء والله بجد حتى اهلها بتكره القاعده معاهم وتتكلم عنهم بالسوء طيب عادي حتى لو اهلها مثلا وحشين ماشي لكن مفيش حد فعلا بتذكروا الا بالسوء وطبعا دي انا فوقتلها جامد لان القعده معاها طبعا بتروح تتكلم عليا والله اعلم بتتكلم عني انا بايه كمان فعلا اسوء سكن سكنته معها رغم انها هاديه فوق ما تتخيلوا مستحيل تصدقوا ان دي بتعمل كده لكن والله لو كؤهت حد مؤذيه بطريقه فظيعه ربنا يارب يبعدها عني والله العظيم ي جماعه انسانه سواد الدنيا ف قلبها بعد ما سكنت معاها ونيبانش عليها ابببدا حتى اصحابها والله ميعرفوا انها بتتكلم عنهم كده والله حتى بحس اصحابها شبهها يانهار ابيض ايه ده بجد وطبعا لما فهامها وبتعامل بنفس خباثتها مين ب٣ا اللى طلعت وحشه وخبيثه انا ليه عشان انا فهمتها وبتعامل معاها بنفس اسلوبها ايه الانسانه دي انا خايفه بس لتكون طلعت عليا كلام هي كده كده تنا متاكده انها اتكلمت عني لكن ربنا يستر والله 🤦♀️😭😭😭😭😭😭
انا ليا واحده صحبتي نفس الكلام والله بجد ربنا يبعدنا عنهم
اختصريها قولا واحدا