Tofu_14216
🇪🇬
يشعر بـ غاضبغاضب

جماعه انا شخصيه ناضجه جدا ودماغي وردودي كانوا بيبهروا القدامي لان برغم صغر سني دماغي كبيره وعندي طلاقه شويه في الكلام وكده وعرفت حد يعني والحمدلله بعدنا وربنا ريحني من الذنب ده وهو من احد الاسباب الخلته يعرفني دماغي ونضجي من بعد ما عرفته تحسوا ان عندي ربع فلت هو انا لسه دماغي كبيره يعني وكل حاجه بس بحس في حاجه طقت حاسه انه ممكن يبقي عقاب من ربنا عشان الذنب العملته

Gift_15742
Gift_15742🇪🇬أفضل 3أفضل نصيحةمنذ 22 أيام

انتي بس قربي من ربنا كلامك معانا انك نقية اووي و مش بس ناضجة

1
Blueberry_18910
Blueberry_18910🇪🇬أفضل 10منذ 22 أيام

كله هيرجع مظبوط و زي الاول وحده وحده ومتقلقيش ربنا غفور رحيم الذنب هيتمسح تماما بس توبي توبه نصوحه متعمليش كده تاني وخلي بالك ربنا هيحطك ف نفس الاختبار تاني ويشوفك هتكرريه ولا هتقدري متقعيش فالذنب فاللحظه دي بس قرارك هو الي هيحدد مصيرك❤️

1
Candle_4384
Candle_4384🇪🇬أفضل 50منذ 22 أيام

كله كرف عليكي