Brain_4048
🇪🇬
يشعر بـ وحيدوحيد

مساء الخير. بصراحة أنا مش لها حدا فاطفط معها. بالأسف يعني. والناس اللي هم المفروض يكونوا دعم لي هم أصلا سبب اكتئابي. مشاكل دايما وتراكمات. ولازلت بمر بصدمات للأسف برضو. فهي من كل النواحي مقفولة معايا. ومش عارف اهرب على فين. فبجده كوايا كلام كتير اول مش عارف اقوله لمين ولا مين احكي ايه ولا ايه. من كتري ما انا باكتم. ما بقتش اصلا قادر اعبر عن نفسي. ما بقتش قادر احدد انا عايز ايه واقول ايه وانا بتكلم. فبجده مش عارف. يعني يا ريت اللي عنده نصيحة يقولها عشان أنا مش كويس خالص وبعيش أصعب فترات حياتي

Brain_4048
Brain_4048🇪🇬أفضل 3منذ 3 ساعات

فهمتك يا موون ابعتلك ازاي

Brain_4048
Brain_4048🇪🇬أفضل 10منذ 3 ساعات

انا محتاج حد حقيقي في حياتي

Pear_14870
Pear_14870🇸🇦أفضل 50منذ 3 ساعات

بص ياخويا انصحك انك اللي عايز تقوله وتفضفض بيه تكتبه وتخرج مشاعرك في الكتابة

Gold_16893
Gold_16893🇪🇬منذ 3 ساعات

هدي نفسك كده يسطا واحكي هنا وانا هسمعك لو مش حابب ف ربنا يعنك و وفقك