مساء الخير. بصراحة أنا مش لها حدا فاطفط معها. بالأسف يعني. والناس اللي هم المفروض يكونوا دعم لي هم أصلا سبب اكتئابي. مشاكل دايما وتراكمات. ولازلت بمر بصدمات للأسف برضو. فهي من كل النواحي مقفولة معايا. ومش عارف اهرب على فين. فبجده كوايا كلام كتير اول مش عارف اقوله لمين ولا مين احكي ايه ولا ايه. من كتري ما انا باكتم. ما بقتش اصلا قادر اعبر عن نفسي. ما بقتش قادر احدد انا عايز ايه واقول ايه وانا بتكلم. فبجده مش عارف. يعني يا ريت اللي عنده نصيحة يقولها عشان أنا مش كويس خالص وبعيش أصعب فترات حياتي
فهمتك يا موون ابعتلك ازاي
انا محتاج حد حقيقي في حياتي
بص ياخويا انصحك انك اللي عايز تقوله وتفضفض بيه تكتبه وتخرج مشاعرك في الكتابة
هدي نفسك كده يسطا واحكي هنا وانا هسمعك لو مش حابب ف ربنا يعنك و وفقك