Strawberry_20183
🇪🇬
يشعر بـ غاضبغاضب

انا ليه امبارح انزل بوست بسأل علي حاجه و ان قدمت ف حضانه و طبع مرتبها ٦٠٠ جنية و قولت بردو ان بتعلم الامن السيبراني ف هيكون الاكر مؤقت لحد ما اتعلم ف الاقي شاب يتكلم معايا عن ان اتمسك بالتدريس و ان مجال البرمجة مش مضمون ف شرحتله وجه نظري و ابعته مصادر و خطوط طريق لو عايز يتعلم بعدين اعتذر ان مش هينفع اتكلم معاه تاني عشان مخطوبه ف يقفضل يقول هن..تح..ر و حجات هبلة كده و بيلعب علي اعصابي و خلاني اتوتر وانا اصلا معرفوش و مش فارقلي اي الهبل دا بجد هو في ناس كده؟ و انا عملت اي اصلا هل عشمته بالجواز و سيبته؟ مش فاهمه بجد

Gift_15742
Gift_15742🇪🇬أفضل 3منذ 13 ساعات

انتي هنا في مستنقع متقبليش بالتدريس بالمبلغ ده حرام عليكي ، انتي بتساعديهم يعرضوا المبلغ القليل ده على غيرك . ارفضي

Avocado_17359
Avocado_17359🇪🇬أفضل 10منذ 13 ساعات

فكك من الاتنين وارجعي المطبخ

Heart_19497
Heart_19497🇪🇬أفضل 50منذ 13 ساعات

هتلاقي ناس مريضه من دي كتير وانا بحكم دراستي ركزي علي البرمجه اكتر