Strawberry_14558
🇪🇬
يشعر بـ قلققلق

هالو انا بجدد اوضتي ف نزلت انا و بابا و ماما اتفرجنا كتير كذا مره لحد م عجبتنا اوضه غاليه و اوضه متوسطه ف بعد كذا يوم بابا قالي انزلي اشتري الغاليه لأنها احسن نزلت فعلا النهارده انا وماما اتفرجنا و اتكلمنا المهم بفتح الدولاب لقيت كذا خبطه رجعنا للراجل قولناله عايزين واحده غير دي لان فيها كذا خبطه (احنا اوڤر) قالنا انه عنده حته تاني في المخزن متغلفه ف دخلنا شوفناها شلنا التغليف و اتاكدنا و كتبت عليها ف بقول لبابا قالي طلما عنده حته تاني يعني دي مش هتبقي كويسه وفضل يقولي انتي مش حاسه بالمبلغ اللي اتدفع و تعبي و شقايا وكلام كتير و قلقني منها و المفروض عمو هيجي و يتركبها بعد شويه واحنا دفعنا جزء كبير من فلوسها اكتر من نصها وبابا قلقني اوي رغم اني فتشت فيها كويس انا وماما بس خوفني اوي و فضل يقولي بتاعت العرض احسن وكلام كتير و بعد لما كنت فرحانه بيها حسيتني ندمانه

Banana_14183
Banana_14183🇪🇬أفضل 3منذ 2 ساعات

انتى تفها اوى على فكره ناس هنا كتير لا لاقيه شغل ولا لاقيه حنيا ولا ونتى دخله بتتكلمى عن غرفت نوم وباباكى ربنا يديلو الصحه ويبارك فيه تتكلمى في تفهات ومش عحبك ده افتره ياريت يكون فيه شويم من الاحمر وتراعو مشاعر الناس يللى انتو عيشين وفمرين عبديشين لوحدكم خلى عندكو دم

Apple_14002
Apple_14002🇪🇬أفضل 10منذ 3 ساعات

ولا تندمي ولا في اي حاجه

Mushroom_20248
Mushroom_20248🇪🇬أفضل 50منذ 3 ساعات

التفكير الكتير والندم بيفسد متعة أي حاجة اللي هو حوار ما لو كنت عملت كءا كان زمانه أحسن وممكن تبثا حاجة بسيطة جدا زي ل كنت جيبت طعم شيبسي كذا كان أحسن وكنت هبقا فرحان أكتر ودا بيضيع فرحتنا بالحاجة اللي معانا ف حاولي ترضي باللي جه وتتبسطي بيه وبطلي تفكير ف ما لو كان كذا كان هيبقا أحسن ولو الجديد جه بردو متفكريش كتير اللي حصل حصل

Banana_20222
Banana_20222🇪🇬منذ 3 ساعات

يلا افرحي مبروك عليكي. طالما جات اللي عدا فات