هقول حاجة تبان تافهه او هى تافهه فعلاً بس بضايق اوي لما بلاقي حد بيستخدم نفس كلامي اللي بقوله مش بقول كل الكلام في المطلق العام ولكن حاجة مثلاً انا مميزة ان انا بش اللي بقولها او لما الاقي حد بيتكلم بنفس طريقة كلامي او مثلاً لما اكون بحب حاجة مثلاً زي فيلم او اغنيه او مسلسل والاقي حد بيحب نفس الحاجة مابحبهاش تلقائياً ومش بحب اعرف حد على اي حاجه بحبها حتى لو انا بحب الشخص ده
دا طبيعي لانك مميزة ف هتحسي انك لازم تكوني فريدة في كل حاجة ومينفعش حد يكون زيك في اي حاجة بس عادي تقبلي الامر دا واعملي اللي يرضيك حتي لو كانت مش مفهومة
نابع من جواكِ ولا مكتسب