الواحد حاسس بتقصير وتوهان رهيب وإن قدامه ١٠٠ سكة مشعارف يمشي في مين فيهم ودا ف حد ذاته معطله كنت بتكلم مع شات جي بي تي عن الحاجات اللي المفروض أعملها ف الأجازة وبتاع لقيته قال كمبة حاجات المفروض أكون عملتها الأجازات اللي فاتت وأكملها الاجازة دب وحاجات متاحة عادي مش مستحيلة ف حسسني قد ايه أنا مقصر وكأبني أكتر مع العلم كل اجازة منهم عملت خطوة بسيطة ودا محسسني إن الكل سابق وإني واقف لوحدي ف آخر الطريق وكله بيطور نفسه واللي بياخد وكورسات واللي شغال واللي بيطور نفسه واللي واللي واللي
ابدأ بخطوات صغيرة و كل مادا الخطوات دي هتكبر و تبقى بنتايج ملحوظة مفيش حاجة بتيجي من يوم و ليلة
المهم البدايه