Strawberry_10277
🇪🇬
يشعر بـ ضائعضائع

حزينة لكوني في عالم مزيف و وحش اوي للدرجادي، كنت دايما بدور عالحاجات الحقيقية الي حواليا، عالناس الي مش متصنعة و على طبيعتها لأني عمري ما قدرت اكون غير اني انا و اني حقيقية، كنت بتمنى الاقي صحاب او ناس مش مزيفة حواليا، لكن للأسف يئست من الفكرة دي خلاص لأن عمري كله ملقتش حد واحد بس حقيقي، ساعات كتير بفكر ان المشكلة فيا انا.. انتو ايه رأيكم؟

Candle_13807
Candle_13807🇪🇬أفضل 3منذ 9 ساعات

انتي ايه

Chocolate_10629
Chocolate_10629🇪🇬أفضل 10منذ 10 ساعات

لا المشكلة مش فيكي المشكلة انك بتختاري ناس غلط بس او بصراحة كلهم واحد مش عارف بس كل الاشخاص الي اتعاملت معاهم كانو وحشين فعلا بس عادي احنا ممكن نبقي صحاب وانا مش بحب اخدع حد يعني فأعتبريني اخ ليكي عمري ما اتخليت عن حد بجد❤️