حزينة لكوني في عالم مزيف و وحش اوي للدرجادي، كنت دايما بدور عالحاجات الحقيقية الي حواليا، عالناس الي مش متصنعة و على طبيعتها لأني عمري ما قدرت اكون غير اني انا و اني حقيقية، كنت بتمنى الاقي صحاب او ناس مش مزيفة حواليا، لكن للأسف يئست من الفكرة دي خلاص لأن عمري كله ملقتش حد واحد بس حقيقي، ساعات كتير بفكر ان المشكلة فيا انا.. انتو ايه رأيكم؟
انتي ايه
لا المشكلة مش فيكي المشكلة انك بتختاري ناس غلط بس او بصراحة كلهم واحد مش عارف بس كل الاشخاص الي اتعاملت معاهم كانو وحشين فعلا بس عادي احنا ممكن نبقي صحاب وانا مش بحب اخدع حد يعني فأعتبريني اخ ليكي عمري ما اتخليت عن حد بجد❤️