Sugar_18002
🇪🇬
يشعر بـ عاطفيعاطفي

بس انا دلوقتي رجعت احفز عقلي بحاجات تخصه تاني، رجعت اراقب اه أقل بكتييير عن قبل كده بس انا ليه ارجع للمرحلة دي وانا ما صدقت طلعت منها. هو انا لوحدي اللي بفكر فيه وهو ولا كأني كنت موجوده في يوم من الايام؟ هل دي عواقب صدق مشاعري؟ انا بس مش فاهمه ازاي اقدر اقفل الباب وابطل ابص عليه من بعيد وهل دا ممكن اصلا ولا لا؟ التعافي مش خط مستقيم وعادي تيجي اوقات نضعف أو حتى نقع بس هنكمل بسيطة جدا

Sugar_19071
Sugar_19071🇪🇬أفضل 3منذ 5 ساعات

بصي هو عموما مقدرش اقولك اننا نقدر ننسى شخص معين لأ خالص، بس احنا ممكن نتخطاه، ف انتي لو شغلتي نفسك بنفسك او شخص او هواية معينة مكانه، هتلاقي نفسك اتسحلتي ف الشيء ده وهو تدريجيا بدأ يختفي من تفكيرك. آثاره هتفضل مشاعرك ليه هتفضل، بس على الاقل مش هيبقى موقف حياتك، فاهماني؟

Popcorn_16093
Popcorn_16093🇪🇬أفضل 10منذ 15 ساعات

السؤال الي تعبني بردو ليه شخصين مش لبعض واحد منهم ارتبط مليون مرا والاخر مكلمش ومش فاهم ويكملو والي كلم كتير يسيب ويروح للي البعده والي مكلمش يتعب بسببه وفي الاخر يعمل زيه عشان ينسي ليه بجد يعني مش ليه مثلا كل اتنين لبعض وشبه بعض مع بعض ليه دايما بنختار غلط ونضطر نحاول ننسي وبعد كدا نيلاقي ناس شبهنا وطيبه طيب ليه متقابلناش مثلا ليه الحياه تعمل كدل وتحسه وباء الي هوا بينسا شخص بيك ف انت تتعلث بيه ف تنسي اشخاااص بيه ولا هوا عشان غلط ف بتاخد عواقبه

Orange_14989
Orange_14989🇪🇬أفضل 50منذ 15 ساعات

وهتلاقيه هو نايم دلوقتي ومش حاسس بحاجة + ليه الناس كلها اللي هنا مشاكلها عاطفية