اي الحل دلوقتي ي اخواتي في شه وة قوية مخلياني حران و واخد دش برضو ونفس الكلام وعندي شغل بكرة مش عارف انام ولا اتقلب اعمل ايه انا عاوز بس اكمل الاسبوع ده حتي الموضوع صعب يتشرح لحد قريب مني فا اعمل ايه
اي الحل دلوقتي ي اخواتي في شه وة قوية مخلياني حران و واخد دش برضو ونفس الكلام وعندي شغل بكرة مش عارف انام ولا اتقلب اعمل ايه انا عاوز بس اكمل الاسبوع ده حتي الموضوع صعب يتشرح لحد قريب مني فا اعمل ايه
امسك ولاعة والسع نفسك بس بدون ما تإذي نفسك هيروح منك الشعور