دلوقتى انا معايا واحد صحبى كنت معتبره اخويا ويمكن اكتر من من اخويا بس اخر فتره بقى بيتعامل معايا باسلوب زفت وبيفضل يقول انا يعاملك بنفس اسلوبك ودتيما شتيفنى انا غلطان وبحاول فقدر الامكان يكسفنى قدام الشله بتاعتى وانا بسكت على انى اقدر اسكته بس بعمل حساب العشره الى بينا وكل مره بفكر اقطع كلامى معاه يجى حد من شلتنا وقلى حرام على انى بجد زهقت منو وصدعت
اقطع علاقتك بية وقول لكل حد من الشله ميتدخلش والا هتزعل منو هو كمان ،واي حد يتدخل اقطع علاقتك بية لو مبطلش يتدخل