عندي مشكلة وهي اني لساني تقيل وسعات كدا بتهته مع ان الكلام بيبق جوا دماغي بس باجي انتطق احسو مش بيطلع وللاسف ده عملي مشكلة كبيرة للعلم مش مع كل الناس لماةبحس بتوتر بس بس رحت لدكتور قلي ان ده بسبب نفسيا وان فعلا بقيت كدا مؤخرا يعني كنت طبيعي الاول مش عارف اعمل ايه انا تعبان بجد
لا يمكنك رؤية أي نصيحة في هذا المنشور لأن الناشر اختار تلقي النصائح بشكل خاص. إذا كنت ترغب في مشاركة نصيحتك، اكتبها ببساطة في المربع أدناه.
سجّل الدخول لتقديم نصيحة خاصة