للاسف مش عارف أخرج من الدوامة دي بحاول حقيقي اخد خطوات لحاجه زي كدا بس الموضوع مش سهل ، ومش لاقي حلول أو المفروض ابدأ منين ، حاسس بردو سبب من الأسباب اللي بتخليني أقف وارجع من تاني أن مش لاقي الشئ أو الشخص اللي يحفزني أكمل حد عنده حلول أو لقي حل لحاجه زي كدا ؟!
متستناش حد يحفزك النقطه تكمن هنا متتوقعش كتير منقذ الإنسان الوحيد نفسه بعد ربنا مش عارف بس ابدا بحاجه صغيره وبسيطه تغير يومك وانك تظبط نومك والله حلو جديي بتحس بفرق بعدها التخطيط أسوأ حاجه ممكن يعملها الواحد وده بعيدا عن الناس الي بتحب تعمله وبتاديه بكفاءه اعمل حاجه بتحبها تكتب لو حاسس تفكير مثلا زياده وابعد عن اي حاجه سلبيه ممكن تدخلك ف متاهه مره تاني اغاني ، بشر وما الي ذالك فكر ب ايجابيه وان يدك ب أمر الله وان اكيد ف خير ف كل شئ حتي لو بقدراتنا العقليه الضئيله مش شايفه ده وادعي كتير كتير اكتر من الحياه استجابه =خير مش استجابه = حسنات و خير بردو ربنا مش هيكتب غير خير انزل جم بق العب رياضه إبداء من الصفر ابعد سوشيال فتره لو هيخليك افضل مهم حاول