هو ده اسمه ايه لما يبقي انتين كانوا متصاحبين و سابني و لما جيت انزل story عشان عيد ميلاد ولد صاحبي انا عارفاه من قبله و دخل يبعتلي و كمان ليه معمليش بلوك قالي انا مش هعمل عشان لو عايزه حاجه مش هعوز حاجه منو غير انو يسيبني في حالي اعرف اكمل ال move on اللي انا بعمله ده بجد ايه العبط ده
احنا بقينا في زمن ابن متناكة
اعملي بلوك ل كله وريحي دماغك
احا حاضرتك دا بيخد حسنات بهبل علي تريقه دي
ربنا يهديكي وتعملي بلوك للاتنين (ويهدينا جميعًا)