Avocado_4850
🇪🇬
يشعر بـ منزعجمنزعج

جماعة عايزة احكى موقف وانتوا احكموا بصوا انا فى تيم أو حروب فى الكلية هو كلنا 10 بنات 5بنات صحاب وشلة و3بنات شلة وصحاب اكتر وانا وبنت تانية بعدين عن كل ده وحتى انا وهى مش صحاب خالص تمام انا دخلت التيم علشان كنت شايفة أنه كويس وكدا بس ديما لما بنتجمع مش بكون مرتاحة خالص وبحس بالوحدة وحاولت اقرب من اى شلة فيهم كنت بحس نفس الشعور وأنهم صحاب مع بعض جامد بس كانوا نوعا ما اهون من 3 التانين البنات التانية بجد اسلوبهم مش بيعجبنى وديما تريقة وتنمر ويحرجوا الناس وكدا المهم انا مش بتكلم كتير عن الجروب شوفتهم من امبارح بيتكلموا عايزين يجبوا حاجات علشان نحتفل اخر يوم امتحانات وكدا أما مردتش غير النهاردة وبس بالاستيكر ديما بحس بشبة البنات 3 بأسلوب تجاهل ليا وأسلوب مش لطيف فى انا قولتهم يسألهم هتكلف كام وكدا مردوش عليا وردوا على اللى بنات التانية بتتكلم فيه يبان موقف عادى بس انا مخزنة ومش عارفه اعبر عن كل حاجه المهم بفكر ابعت اقولهم انا أوت خصوصا مش هعرف أستمتع باى حاجه انا نفسى والله بس مش حسه مع دول انتوا اى رايكوا

Sugar_19071
Sugar_19071🇪🇬أفضل 3أفضل نصيحةمنذ 18 ساعات

طيب ولو، فكك برضو مش ناس يتقعد معاهم اصلا، هتاخدي ذنوب وانتي حتى متبسطتيش.

1
Strawberry_10277
Strawberry_10277🇪🇬أفضل 10منذ 18 ساعات

انك تكوني لوحدك او متحتفليش اصلا احسن من لمة كذابة

1
Gold_16893
Gold_16893🇪🇬أفضل 50منذ 17 ساعات

عادي شوفي صحاب غيرهم في الكليه مفيش اكتر من الناس بس عمتا من النادر اصلا ان صحاب الكليه نفضل

Sugar_19071
Sugar_19071🇪🇬منذ 18 ساعات

حاساهم شلل فاسدة والله يبنتي وقعدة كلها ذنوب ونميمة وتريقة وهَم بجد. ليه اصلا تروحي ف حتة محدش فيها محترمك؟ فكك بجد، انتي حتى مش هتفرحي مع الناس دي.