Banana_4231
🇪🇬
يشعر بـ مُرهقمُرهق

ايه الحل لو مفيش حد بيصدقك مهما حصل أو مهما قولت حتي لو انت ف مصيبة و حاسس انك لوحدك و حكيت لأهلك مش مصدقينك يقولولك ماشي ماشي و يسكتوا اكنهم بياخدوك ع قد عقلك و مستعبطينك أو مستهبلينك عموما بالرغم سني ٢٧ مش صغيرة ... حاسة اني لوحدي بطريقة بشعة ومش لاقية حد معايا ومش عارفه اعمل ايه حرفيا

Tomato_5414
Tomato_5414🇪🇬أفضل 3منذ 20 ساعات

طالما اهلك م مقدرين زعلك متحكيش ليهم حاجة حاولي تتصرفي ف مشاكلك من برا برا وحطي ف بالك ان كلنا ف كرب وكلنا بنمر بصعوبات بس بتختلف ع حسب قدرة تحمل الشخص اي وربنا بيكلف البني ادم ع قدر تحمله فلو ربنا مبتليكي ف حاجات غاليه عليكي فأعرفي ان ليكي مكانه كبيرة عنده وانك قوية وقدها واي صدمة بتحصل ف حياتك هتعدي زي ما ال قبله عدي بس متشتكيش لحد الا ربنا كل ما يحصلك حاجة بدل ما تلجئي لاهلك الجئي لربنا وهو عمره ما هيردك ابدا وهيطلعك م اي ازمة ف حياتك ولو عندك صحاب نضاف فضفضي معاهم يمكن ترتاحي واضعف الايمان اكتبي ال مضايقك ع ورقة وقطعيها بعدها هتلاقي نفسك ارتاحتي شوية ولو خلاص متضايقة م حاجة وعايزة تحكي اتكلمي هنا وانا سمعاكي وهساعدك ب ال اقدر عليه بس ديما اهم حاجة اختاري نفسك وهتلاقي كله بيختارك والنصيحة ال تلخص كل مشاكل معظم الناس هنا وبرا بجد متتعشميش ف حد متتعشميش متتعشمييش ابدا وصدقيني هترتاحي ف كل علاقاتك لو عملتي كدا