مشاعري حاليا متضاربه وافكاري مش واحده محتار ما بين اني اولا انا ف كليه حقوق حلوان المهم قدمت السنه اللي فاتت تمريض وابويا نوعا ما مكانش معاه واسطه ف السنه دي عايزني اقدم تاني بس لياقتي باظت بعد م كنت فورمه وصحتي حلوه وحرفيا محروم من حاجات كتيره واهمها اني ابقي راجل واتصرف وعايز اخرج اشتغل واعيش وقتي واجيب اللي نفسي فيه بس مش فاهم ومش حاسس ومش عارف اخد قرار
لا توجد نصائح بعد
قدّم نصيحة