Watermelon_5486
🇪🇬
يشعر بـ آسفآسف

سؤالى موجه لمواليد ٩٨ هوا احنا كنا بننبسط ازاى ولا اى إلى ممكن يفرحنا عشان نسيت وكمان ازاى عارفين تتأقلموا مع الموضه بجميع انواعها زى الاغانى والأخلاق والتواصل الاجتماعي الخ الخ الخ

Sugar_20291
Sugar_20291🇪🇬أفضل 3أفضل نصيحةمنذ 3 أيام

خد الحاجة اللي شبهك وسيب الحاجة اللي مش شبهك سواء في صداقات او علاقات او اغاني... وبالنسبة للعلاقات اللي انت مضطر ليها زي الشغل وكدا.. عاملهم بأسلوبهم بدون ما تتوسخ

1
Banana_14183
Banana_14183🇪🇬أفضل 10منذ 3 أيام

اقل حاجه كانت بندتبسطنا المه الحلوه والتحمع البسيط اما تلوقتى وسط حجات حلوه كتير وتكنولوجية فيها رفهيا بس مش مبسوطين عشان مل واحد بقي لوحده

1
Diamond_10035
Diamond_10035🇪🇬أفضل 50منذ 3 أيام

عادى انا ٢٠٠٤ بس اقرب صاحب ليا مواليد ٩٧ وعلطول مع بعض وبيتبسط عادى

1
Avocado_19940
Avocado_19940🇪🇬منذ 3 أيام

انا 95 هو انا كدا خلاص

Avocado_19940
Avocado_19940🇪🇬منذ 3 أيام

أي ده احنا انقردنا ولا اي

Orange_14989
Orange_14989🇪🇬منذ 3 أيام

هو في ناس اتولدت قبل ال 2000 اصلا

Salt_5222
Salt_5222🇪🇬منذ 3 أيام

عادى تعايش

-1