سؤالى موجه لمواليد ٩٨ هوا احنا كنا بننبسط ازاى ولا اى إلى ممكن يفرحنا عشان نسيت وكمان ازاى عارفين تتأقلموا مع الموضه بجميع انواعها زى الاغانى والأخلاق والتواصل الاجتماعي الخ الخ الخ
سؤالى موجه لمواليد ٩٨ هوا احنا كنا بننبسط ازاى ولا اى إلى ممكن يفرحنا عشان نسيت وكمان ازاى عارفين تتأقلموا مع الموضه بجميع انواعها زى الاغانى والأخلاق والتواصل الاجتماعي الخ الخ الخ
خد الحاجة اللي شبهك وسيب الحاجة اللي مش شبهك سواء في صداقات او علاقات او اغاني... وبالنسبة للعلاقات اللي انت مضطر ليها زي الشغل وكدا.. عاملهم بأسلوبهم بدون ما تتوسخ
اقل حاجه كانت بندتبسطنا المه الحلوه والتحمع البسيط اما تلوقتى وسط حجات حلوه كتير وتكنولوجية فيها رفهيا بس مش مبسوطين عشان مل واحد بقي لوحده
عادى انا ٢٠٠٤ بس اقرب صاحب ليا مواليد ٩٧ وعلطول مع بعض وبيتبسط عادى
انا 95 هو انا كدا خلاص
أي ده احنا انقردنا ولا اي
هو في ناس اتولدت قبل ال 2000 اصلا
عادى تعايش