انا وحشتني نفسي بشكل يوجع وحشتني البنت اللي كانت بتصحي وعندها شغف وطاقه ورغبه انها تعيش حتي لو الدنيا صعبه وكان عندها مشاكل دلوقتي حاسه اني تايهه من نفسي وكل يوم بيعدي وانا ابعد شويه عن اللي كنتها شغفي انطفت وطاقتي اتسحبت ونفسيتي تعبت وبقيت عايشه بالحد الادني من الاحساس بضحك قدام الناس ولما ببقي لوحدي بيظهر التعب الحقيقي عليا وتوحشني نفسي زمان ومبقتش لايقها بجد انا ادمرت فعلا ناس اللي كانت بتتمني انها تشوفني في الحاله دي بجد ابصم بالعشره انهم نجحه في دا فعلا كل اللي طلبها من ربنا بجد دلوقتي انه يرجعلي نفسي قبل اي حاجه لان انا تعبت بجد 😔💔
بعد الشر عنك عندك كام سنه علشان يبقى عندك كل ده