Orange_19060
🇪🇬
يشعر بـ يشعر بالملليشعر بالملل

أنا عايز حد الأرق. طيب فيش مرة بأدخل فيها السرير بنام. لما بقعد أقل حاجة ساعة ونص أو ساعتين في السرير مثلا. في حالة ما بدي أقل حاجة مش مش ببالغ. ممكن بتحصل مرة كل شهر مثلا. أو كل ثلاثة أسابيع. أنا أدخل السرير بنام على طول. وآآ لازم أبقى مرهق أبي وجسمي تعبان عشان ده يحصل. بس في الوضع الطبيعي حتى لو مرهق وجسمي تعبان برضو مش بنام. زي دلوقتي أنا مرهق من قبل العصر وعايز أنام من قبل العصر بس وقعد دلوقتي مش عارف أنام حاجة قمة في الهبل بس فمش عارف أعمل إيه وضامنوش على قبل الموبايل مش عارف محدش يقول لي سيو الموبايل أنا سايبه عادي بس أنا زهقت بس

Strawberry_13912
Strawberry_13912🇪🇬أفضل 3منذ 3 ساعات

سيب الفون قبل ما تنام بساعه

Heart_20262
Heart_20262🇪🇬أفضل 10منذ 3 ساعات

انا عندي سؤال هو لو شاتي مع حد اتقفل ازاي ممكن ارجعه تاني

Kiwi_18448
Kiwi_18448🇪🇬أفضل 50منذ 3 ساعات

ياسطا انا محتاج تشوفلك شغلانه تهدك طول اليوم تروح تنام

Pizza_15105
Pizza_15105🇪🇬منذ 4 ساعات

اكيد دماغك مش سيباك ف حالك