Orange_14989
🇪🇬
يشعر بـ غاضبغاضب

بقالي 3 ساعات في السرير مغمض عيني وبحسبني نمت، طلعت صاحي كل دة ومطلعتش أحلام ولا كوابيس طلعت افكار عادي، بس والله بجد بتخدع ببقى فاهم اني نايم يومي باظ، المشكلة بصحى الفجر بفضل صاحي بعده بساعة أو ساعة ونص وبعدها يا هعرف انام يا لأ يلا خير

Blueberry_7150
Blueberry_7150🇪🇬أفضل 3منذ 3 ساعات

ممكن ارق او توتر او بسبب الحر والصيف بيقي الجو خنقه شويه وبيكون في قلق في النوم