Croissant_5182
🇪🇬
يشعر بـ حزينحزين

عوزه اتكلم في الفتره للي بمر بيه دلوقتي فتره الامتحانات انا كل ده و لسه مش دخلت في المواد المضافه انا عندي توتر صعب انا مش عارفه اقلل التوتر انا من ساعه ما بدأت انا بشرتي ادمرت كل حاجه بقت تتدمر زي بشرتي بشرت بهتانه اوي شكلي تعبان اوي و طبعا الحبوب تاني حاجه انا تخنت انا لما بكون نفسيا مش كويسه بتخن عيني بتوجعني بترعش جامد و بعدين بحس بي اعراض البريود و هي لسه بدري فاضل حاجه و 20 يوم لسه بدري و يعتبر هي جيت انا في حاجات كتير مني باظت حرفيا من شكلي جسمي نفسيا انا مش عارفه اعمل اي حرفيا مش عارفه اعمل اي انا حاسه في اخر امتحان ليا انا اكون موت كدا خلاص انا مش عارفه اعمل اي انا بدمر

لا يمكنك رؤية أي نصيحة في هذا المنشور لأن الناشر اختار تلقي النصائح بشكل خاص. إذا كنت ترغب في مشاركة نصيحتك، اكتبها ببساطة في المربع أدناه.